دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» آدم مصنوعی می‌شود شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

عیادت رئیس سازمان سینمایی از کیانوش عیاری

  • کد خبر: ۲۰۲۸۴۰
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
عیادت رئیس سازمان سینمایی از کیانوش عیاری
محمد خزاعی دیروز (پنجشنبه، ۷ دی‌ماه) برای عیادت کارگردان «ویلای ساحلی» در بیمارستان سینا حضور یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، روز گذشته، با حضور در بیمارستان سینا، از نزدیک وضعیت و روند درمان کیانوش عیاری را جویا شد. وی، همچنین، با کادر درمان و مسئولان این بیمارستان دربارهٔ حال عمومی این هنرمند گفت‌وگو کرد.

محمد خزاعی، ضمن قدردانی از مدیریت و کادر درمان بیمارستان سینا، با بیان اینکه عیاری از سینماگران متبحر و محبوب، و از افتخارات این عرصه است، گفت: «وی کارنامهٔ پربار و تأثیرگذاری در تولید آثار متفاوت دارد و جامعهٔ فرهنگی و هنری کشور خاطرات خوبی از این سینماگر صاحب‌سبک و متفکر دارند. عیاری از سرمایه‌های سینماست.»

در این دیدار، رئیس سازمان سینمایی برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده‌کار آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هرگونه کمک و مساعدت در راستای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی نمود.

خزاعی در حاشیهٔ سخنان خود افزود: «کاش شرایطی فراهم می‌شد تا در آینده می‌توانستیم برای اهالی فرهنگ و هنر کشور بیمارستان تخصصی داير کنیم تا در شرایط خاص این سرمایه‌های بزرگ فرهنگی و هنری و خانواده‌های محترمشان دغدغهٔ بیمارستان و درمان نداشته باشند. این آرزوی من است، اما شاید در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نباشد.»

کیانوش عیاری ــ که هم‌اکنون فیلم ویلای ساحلی را بر پردهٔ نقره‌ای دارد ــ مدتی قبل و هم‌زمان با تشییع پیکر داریوش مهرجویی دچار یک سکتهٔ خفیف مغزی شد. سرانجام، تشنج‌های این هنرمند در پی آن اتفاق سبب بستری‌شدن او در بیمارستان گردید.

منبع: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->